mums på den här dagen

eller inte.
åhåhåh, ännu en söndag har väckts till liv i min lilla lägenhet.
jag hatar den här söndagsångesten som på något sätt alltid lyckas finna en, hur man än försöker gömma sig.
Sista lediga dagen på veckan borde man egenligen njuta av istället för att sitta och oroa sig för morgondagen, men på något sätt går det inte att släppa denna tråkiga känsla.
Söndagar brukar innebära plugg för min del och även idag ska jag köra på den linjen. Tänkte börja nu men drar ut på det lite extra med ett blogg inlägg ;)
Helgen har som vanligt vart väldigt lugn, startade med att Phille kom hit och vi lagade god mat tillsammans. vaknade upp på lördagsmorgonen med honom vid min sida och efter att ha latat oss en stund åkte vi in till stan.. :)
igårkväll var jag med de aaallra bästa två tjejerna på hela jorden. Victoria & Maja, :) vi tillbringade ett par timmar tillsammans på Olympia, god mat och glatt sällskap! precis vad jag behövde i höstmörkret :)
imorse vaknade jag ensam igen, haha, har börjat vänja mig vid känslan och på något vis känns det inte lika betungande längre. Imorse beslutade jag mig för att gå en ritkigt långpromenad med Robin & vi var ute i en och en halv timma. han var galet söt ibland. :) och för en stund sedan var vi ute igen men för att borsta pälsen, då följde även majros med <3

i kväll/eftermiddag ska jag bege mig till gymmet, ska bli spännade och se hur det går eftersom jag inte kunnat vara där på en vecka.. får se hur axeln klarar sig. jag hoppas på det bästa :) 

OH har problem med ett par skor som jag är osäker på om ja ska behålla eller inte! hur gör man dååå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0