Thank God It's Friday

Jag har härjat krig i huset, jag har härjat krig i mig.

Relativt bra dag i skolan idag! Minns knappt vad vi haft eller vad vi gjort. Hade iallafall historia test, grattis till mig som hade tre rätt! haha, ganska patetiskt.  bättre lycka nästa gång :)
ikväll ska jag till mormor, vilket ska bli väldigt skönt. då ska jag fösöka somna tidigt och sova som ett as imorrnbitti, eller, somna om när mina morföräldrar satt sig på bussen härifrån. jag vill med tillbaka till turiket nu, mer än någonsin, börjar bli trött på allting vanligt igen och känner att det fan måste hända något i mitt liv nu. annars kommer jag bli som ett kolli i höst. MEN bort med den här äckliga inställningen,  för jag har varken tid eller ork att klaga på allting & gå runt och vara bitter. 

face the reality , det kan bara bli bättre än såhär.  

har det hänt något?       ja, det kan man säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0