söndagsångest

usch vad dagarna springer förbi nu för tiden, har inte ens märkt av vart helgen tagit vägen.
hade fredagsmys med min älskling, givetvis somnade jag ifrån filmen i vanlig ordning, men vaknade lagom till slutet igen och insåg att det var en mycket bra film jag just missat. synd!
lördagen spenderades med stäädning gånger tusen, skrubbade & putsade och gjorde mitt rum väldigt hemtrevligt faktikst. nu är det bara tapetsering & tv kvar, sen är det fullständigt! på kvällen kom min käresta hit och vi var ute på en promenad genom stan :)
idag vaknade jag sent & hade redan sen i onsdags planerat att jag skulle ägna denna dag till skolgrejer. sagt & gjort. nu har jag räknat matte, läst engelska samt skrivit ett brev till elisabeth  :) ikväll blir det att köra ett träningspass (med bastu) och lägga mig tidigt :) Rikitg söndagsfeeling med det trista vädret & den sega kroppen. GE MIG ENERGI 

i tisdags fick jag förövrigt reda på att jag fick internationella valet :) blev överlycklig och trivs hittills jätte bra med den kursen :)

vill inte att det ska vara måndag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0