söndag!

as värd helg.
har tagit det hur lugnt som helst och sömnen har gjort mig hel igen :) känns som att leva ett helt annat liv när man känner sig utvilad gentemot de få timmarna man sover under skolveckan, då jag mer eller mindre känner mig som en levande död. helgen har i sin helhet bestått av mys, med ett par undantag. I fredags var jag hemma och åt mat med min familj, var trevligt att sitta tillsammans en fredagskväll igen, har inte vart så direkt sen flytten.. efter middagen cyklade jag till mormor & morfar, :) pratade lite med dem & såg film med mormor tills jag slocknade typ kvart över nio. haha.
igår åkte de iväg till turkiet och lämnade mig här hemma i kylan :P så jag drog mig till gymmet för att få upp lite puls där istället. gick förvånansvärt bra med tankte på att jag var så trött i kroppen :) körde lite armar som är det absolut tråkigaste jag vet och avslutade därför med en mils löpning som är desto roligare :) de första sex gick jäkligt bra, trode typ jag hade sprungit två då :) så det var bara positivt!  Efter träningen träffade jag min underbara Philip <3 vi gick en sväng på ikano och fikade och tog det lugnt :)  På kvällen bar det av mot adam i ekängen, ett trevligt avslut på kvällen :) Sen sov Philip över här och sängen kändes lite mindre stor, det är underbart att vakna upp med dig vid min sida<3
snart ska jag hem till mami där det bjuds på kycklingsallad med ett ASGOTT bröd till, muuums. efter det ska jag till gymmet, har inte bestämt om jag ska ta pass eller träna kondition eller ben, eller vad jag ska hitta på , faktikst. :)
och ikväll blir det PIZZA, ohohohoh :D & förhoppningsvis träffa älsklingen min<3

DU GÖR MIG SÅ GRYMT LYCKLIG OCH DET FINNS INGA ORD I VÄRLDEN SOM KAN BESKRIVA MIN KÄRLEK TILL DIG

( jag avskyr hundhår, och här är det omöjligt att komma ifrån dem :/  )
take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0