im happy, you know.

känner hur energin återvänt till mitt liv, jag älskar träning, jag älskar hösten, jag älskar mitt meningslösa liv.
och mest av allt min familj, vänner & min kärlek <3  (jag tillomed gillar skolan)
fast att jag jäspar och städgit är trött, ständigt klagar på det gråa vädret, så är det ändå något som kommit tillbaka, något som jag saknat så himla länge. något som får mig att känna mig bra, på ett lustigt sätt.

jag förstår inte hur tiden alltid lyckas komma ikapp mig, hur jag räknar räknar räknar, läser  & skriver, lyckas jag alltid ligga efter. det är som att alla andra har fått en extra vecka på sig att göra allting, som att deras tid är mer välplanerad och som att mina minutrar går lika snabbt som deras sekundrar. ivilketfall så ligger det någonting posivit i det med -tiden går! och snart är sommaren tillbaka. men först ska jag fylla arton, och slipper vara en snarton. :)
dock finns det timmar (lektioner) på dygnet då tiden faktikst går väldigt långsamt, dessa skulle jag helst slippa! men för att uppskatta det roliga måste man ha tråkigt ibland, right? haha. det absolut dummaste jag hört.

förövrigt har jag anmält mig till högskoleprovet, gjorde ett testprov idag. på ORD fick jag 12 rätt av 40 :P och på matte fick jag 5 rätt av 22 HAHAHA sen orkade jag inte mer. Wish me luck!
Majros och jag var på ett pass ikväll, som vi trode var medel. men när vi väl kom dit visade sig att vi var på ett medelPuls (mer styrka&kondition) vilket var lite oturligt! Men som tur var var det inte sådär jätte jobbigt, fick blandannat lära oss att skaka rumpa! hahaha, som om vi inte redan kan det?!! HAHA.

JAG HAR MISSAT FÖRSTA AVSNITTET AV TOPMODEL ! hela jag i tårar.

Kommentarer
Postat av: majaa

vi är bäst på att skaka rumpa ingen kan påstå nått annat!

2008-09-10 @ 16:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0