HEMMA !

trots att jag vaknade till Joonas tjut så var det ett stort leende som bredde sig över mitt ansikte!
sista dagen som  hundvakt - barnvakt, och back to normal! få leva lite statsliv igen! jag har saknat mamma, min säng och att bo granne med skolan. så nu ska jag njuuuta.
Mormor hade köpt två pashmina sjalar till mig :) jag vill med till turket. ohyes. nästa sommar!!
När jag kom hem gav jag mig ut på en löprunda. trode aldrig jag skulle orka både lasarettsbacken & polisbacken(!) men det gjorde jag! med nöd och näppe. men resten av rundan gick bra, nästan för bra.
när jag kom hem städade jag mitt rum :) och nu känner jag att jag kan triivas här. gud vad jag är lycklig att vara hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0