HELG

Precis som alla andra veckor den senaste tiden har även denna vecka gått sjukligt fort! SKÖNT
Med tanke på hundvakterit så har jag vart väldigt upptagen och inte hunnit göra ett endaste dugg mer än att plugga & vara ute och gå, i princip.. känns lite surt. men nu är det helg och nästa vecka bjuder på nya möjligheter!
i veckan har jag samlat på mig en hel del vuxen poäng tycker jag :) jag har blandannat vattnatblommorna för första gången i mitt liv, (bortsett från min lille kaktus) vilket borde ge miinst ett poäng. SEEN provade vi STUDENTMÖSSOR !!!! i torsdags och det är första gången i hela mitt liv jag har beslutat en sån viktig sak under så pass kort tid ;) tror & hoppas på att den blir fin iallafall :) :) bara 263 dagar kvar tills det är våran tuur. underbart? ohyes.
och i onsdags startade jag även en diskmaskin, som förvisso misslyckades stenhårt, men jag gav det ett försök iallafall :) vilket var duktigt! men igår så försökte jag igen och då funkade det :) jag känner mig som arton nu.

köpte ett par fina skor idag, men jag blir så velig. tror jag ska behålla dem, problemet är att det är vårskor. men jag tror att jag är kär den här gången.

ikväll kommer min älskling till mig och vi ska laga lite god mat & mysa :) <3
och imorgon hälsar ina darlings på :):):):) vi ska med laga mat och göra planscher! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0