sööndag

nu minns jag det som varmt,  det där som frös i TV-soffan
dagarna vi inte orkade prata med varann
jag tvivlar än en gång och strör ut frågorna på bordet
nån säger nånting, nån annan nåt annat.


idag ska jag ägna hela dagen åt skolgrejer. känns ju lagom peppat.
jag tänkte att jag kanske ska ge mig in på Jane Eyre, (hahahahahahah)
om jag finner någon motivation till det senare, jag borde verkligen ta tag i det nu.
annars är det historian som ska få min uppmärksamhet idag, :/ & PA
gjorde en snabb överblick över vecka 43 och insåg att jag inte har en chans att klara av den veckan.
idrotten som är på måndagen måste jag börja med redan nu om det ska kunna gå.

igår var en väldigt mycket bättre dag & kvällen spenderades i malmslätt med Linnéa :D
det var precis vad jag behövde :D

nu måste jag sätta mig med historian och få den gjord. det känns bara så förbannat meningslöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0