söndag

skapligt seg dag.

vaknade seent, tjugo över tio faktikst, det var skönt att vakna utsövd eftersom jag somnade ganska sent inatt.
gick upp och ut frukost och följde med mamma till ikano efter det :) strosade runt där ett tag, hittade inget särskilt direkt. inhandlade nya örhängen eftersom jag tappat mitt ena i duschen..

sen har jag pluggat liite, ingen matte tyvärr, som jag lovat mig själv att göra. istället har jag tänkt gå till biblioteket både måndag & tisdag efter skolan och spendera ett par timmar där, för här kan jag på något sätt inte koncentrera mig. det är för mycket annat som lockar..

( GRATTIS IGEN MAJSAN )

var ute och sprang för en stund sen. Robert uppmanade mig att åtminstone ta på mig en långärmad -eftersom jag skulle ge mig ut i shorts och t-shirt, men eftersom det blv så himla varmt igår så struntade jag i det.. vilket jag såhär i efterhand ångrar ganska mycket. det var svinkallt och mina ben blev genomröda. hade tänkt springa hela ån men blev istället varvet vi springer på idrotten, det var för kallt för att kunna springa längre. När jag var på bron mötte jag Viking så jag tog en paus och växlade ett par ord med den mannen.  Sen sprang jag på sista biten och trode inte jag skulle komma hem till min lägennhet levande igen, men se det gjorde jag!

Nu ska jag se på ensam mamma söker, osen lockar sängen på mig.



JAG SAKNAR DIG

Kommentarer
Postat av: viking

och vilken man sen - vilken man!

2008-10-14 @ 23:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0