Misery loves company

idag hade vi insamlingsdag till SOS-barnbyar = sovmorgon !
var behövligt fast att mamma kom och väckte mig ganska tidigt.

gick på sista lektionen, vilket var vääldigt onödigt.
hade kunnat vara hemma hela dagen istället..
men aja.

influensan har släppt nu iallafall.

hann till gymmet på förmiddagen. är inte stammis där direkt längre.
körde benpressen, och kvinnan som skulle köra efter mig bara
"bra kämpat tjejen!! "
haha, så himla gullig.
men daaamn vad stark jag är! hahahahahha

dags för lite svenska nu dååee. :D KUL
- inte alls.
sen till körskolan för en till lektion !
på lovet ska jag försöka hinna sätta mig ner och gå igenom det vi har gjort.

förresten så har inte mitt lämp kommit :|
antagligen är jag inte redo.. :o

Leave the past in the past gonna find the future


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0