jag har aldrig känt såhär förut

uwesch, idag har jag pluggat mer eller mindre hela tiden från den stunden jag kom hem..
historia, jaa, det absolut tråkigaste som finns! men såå nödvändigt , tydligen
det går framåt iallafall, långsamt, men ändå åt rätt håll.

haha, trode jag hade NP i engelska på onsdag, men det visade sig vara idag!
Jag hatar att prata på det där sättet, men jag gjorde så gott jag kunde.
räckte till ett svagt vg som hon var tvungen att påpeka gång på gång, svaaagt
jag vet inte vad det beror på, men hon har verkligen börjat avsky mig.

blää, äckliga tankar som snurrar runt i mitt huvud.
jag vill bara att allting ska ordna sig, helst med detsamma.
om jag bara fick en lösning på allting, att någon kom fram till mig och sa;
så här ska du göra Miriam.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0