I'm barely hanging on

skolan idag var helt okej :) matteprovet gick lite bättre än väntat, hoppas på G, annars vet jag inte hur jag ska kämpa mig upp från det bakslaget. fattar inte hur jag kunde vara duktig på kapitlet i våras :S antingen har det blivit svårare eller jag sämre, jag chansar på det tidigare alternativet ;) ivilket fall så var det sju tal, varav fyra va g-uppgifter, en har jag garanterat fel på, och tre finns en chans att jag har rätt på. plus att jag hann börja på en uppgift på vg/mvg -delen, som jag inte löste fullständigt. men som sagt tycker jag att jag borde få ett G. borde ju räcka med två rätt, om jag får säga mitt.

efter skolan gick jag hem och mötte upp min syster. vi åkte direkt vidare till ikano! hon skule köpa jeans och jag skulle va smakråd, jag tyckte vi lyckades ganska så bra ;) men jag var fruuktansvärt trött, så antar att jag inte var något trevligt sällskap.

men inatt ska jag sova stenhårt & aslänge, för jag vill vara pigg tills imorgon då jag ska träffa Linnéa :D


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Finally finally! :D:D:D LÄNGTAR!

2008-10-08 @ 20:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0