höst på hög nivå

Ljudet av mitt hjärta,   behöver ljudet av ett annat hjärta


idag har jag ägnat dagen åt absolut ingenting. vaknade tidigt och slog på tv3, den kanalen är bäst på morgonen! sen åt jag en härlig & lång frukost tillsammans med min mor.  Sen städade jag mitt rum, det ser redan stökigt ut igen men det är sånt man får ta. det var tjusigt för ett par timmar sedan iallafall :) sen sprang jag ett varv runt stångån, gick hyffsat idag, ska försöka pressa mig imorgon om det hinns med ! sen var iallafall min syster här, hon är bra. mycket bra faktiskt.  som sagt en mycket lååång dag tills malin gjorde någonting åt det, hon hämtade upp mig i stan & kvällen spenderades ute i ljungsbro där  jag hade det väldigt trevligt :)

jag gillar stångån på hösten!

now it's time for me to go to bed, so to say. haha. ska tända lite ljus eftersom jag glömde det igår (fast att jag hade planerat det med maja) så jag tar igen det nu

SOV GOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0