hallå


vilken härligt dag det vart!
började med sovmorgon - gick till skolan & hade två lektioner - osen HEM.
Tänke börja med det roligaste som är att Maja klarade körkortet!!!! sååå himla kul ! GRATTIS !

på mattelektionen fick vi tillbaka förra veckans prov.
är galet glad men samtidigt fruktansvärt missnöjd.
jag fick G- , är glad för att jag var rätt säker på att jag skulle få IG.
 visserligen är det i princip samma sak, 
men G som G, tänker jag. haha.  
samtidigt väldigt missnöjd för jag har blivit så sjukt mycket sämre än jag vart tidigare
+ att jag helt förlorar motivationen när ett prov går så dåligt.
men ska försöka ta tag i det igen..
men som sagt, provresultatet var på både gott & ont.

När jag kom hem satte jag mig direkt med historian. försökte svara på alla frågor så utförligt jag kunde..
var en hel del som jag inte klarade av alls, men tänker att jag ska försöka fokusera på dem i första hand nu.

så även denna kväll kommer bestå av en hel del plugg. och "oskyldigt dömd" förstås!

good bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0