fredaaag.

igår kom min fina vän hit på eftermiddagen och förgyllde min tillvaro. pratade strunt och diskuterade första världskriget, väldigt intressant. hon sov över här och fick ensamheten att försvinna flera mil ifrån mig. det känns toppen att ha en vän som du, och jag hoppas du vet att jag finns här för dig som du finns för mig<3 för första natten sedan i tisdags har jag altså kunnat sova utan attvakna upp av paniktjut, vilket känns som ett enormt framsteg.
idag skulle vi gått på bio, Patrik 1,5 , men den var slutsåld så vi satte oss på Steve's och fikade. mycket trevligt.

med tankarna på mitt matteprov gick det som förväntat och ännu sämre tillomed. TVÅ rätt.
haha, hela helgen ska därför spenderas med matteboken, vi ska ha det totalmysigt tillsammans<3
all energi på nästa veckas matteprov. jag orkar inte känna mig sämst på matte mera. det fanns en tid i livet då även det ämnet var kul. men det var evigheter sen.

mina grannar har partii och det är omöjligt att kunna koncentrera sig på något annat än deras liv.
det är lite tröökigt att bo i stan när man själv sitter inne och alla ungdomar förstör min välbehövliga sömn.
efter att jag lämnat av maja i säkerhet står det någon yngre grabb utanför min port och skriker en massa tråkigheter. synd att folk blir så otrevliga när de dricker alkohol :P

SOV GOTT

Kommentarer
Postat av: maja

hemska ungdomar, förstör vårt fina samhälle!

2008-10-04 @ 10:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0