>.<

igår slog jag personligt rekord i löpning!
stan - vidingsjö - lokmilen - hem , ca två mil. bra kämpat fast att det gick i lite lagom seg takt.
orkade iallafall springa hela och det var det som var mitt mål.
när jag kom hem var hela jag förstörd, och jag kunde varken äta eller stå rakt.
idag har jag träninsvärk så det heter duga, man mår som man förtjänar.

vi fick även reda på att Dublin blir vårt resmål i januari! så himla KUL :D ska bli riktigt grymt !

idag har jag haft både matteprov och engelskaprov. båda gick helt åt helvete, men som sagt får man bita i det sura äpplet och ta konsevencerna av hur man väljer att planera sin tid. får ta igen matteprovet nästa vecka då ett nytt ligger inplanerat, MUMS på det.


jag visste att det skulle bli svårt, men det här är katastrof.
jag trodde inte det kunde göra så förbannat ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0