won't you let me know?

LÅNG DAG
men äntligen är den slut !

började med skridsko-åkning i ishallen.
kan tänka mig att det såg väldigt kul ut.
om jag är stel annars är det INGENTING mot vad jag var på isen
men har iofs inte åkt på typ tio år, så jag hade inte förväntat mig annat.
men det var svinkul att åka igen, trots fotsmärtorna.
det var länge sen jag skrattade så mycket på en idrottslektion.
kan inte slita tankarna från Elin, hahah, hon fick in fört'!

efter skolan jobbade jag på mjärdevi ;)
var också väldigt kul trots att rasten var längre än arbetstiden.
va länge sen jag var där så det var kul att kolla till läget ;)
hahaha. mysigt ;)

STUDIEDAG IMORGON OCH PÅ ONSDAG, VÄÄRT :D

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0