att jag är.

tänkte uppdatera min blogg och ta en paus från Verner Von Heidenstam,
inte världens intressantaste människa att skriva om, vill jag lova.
min lilla historia som snart följer kanske inte heller är intressant,
men ni väljer ju ändå själva att vara här & läsa :o
hahaha

min heelg iallafall :) har vart bra.
skolveckan avslutades med ett stenhårt pass på idrotten,
box stod på schemat. galet jobbigt. har träningsvärk i hela kroppen,
tillomed i tummarna :S helt sjukt.
ivarjefall var jag & phille och såg Winnerbäck på bion på kvällen.
underbar dokumentär, faktikst. den hade sitt
jag var med i filmen från sommarturnén
det var ju,   kul. oväntat inte minst.  

det väckte mycket känslor inom mig, på både gott och ont,
jag minns hur mycket jag längtade till den där konserten,
hade precis lämnat en underbar vecka på Alanya bakom mig. den där fredagen
skolan hade precis satt igång och sommarlovet levde jag fortfarande på.
Jag hade brännan kvar, och jag hade Philip kvar.
-jag var världens lyckligaste människa den kvällen.
lasse var kvällens höjdpunkt och han ägde hela linköping, hela mig.
nu har hösten passerat förbi och mycket har hänt,
brännan och Philip är minnen nu.
men jag lever ändå, att ha en vän i dig räcker för mig.  ( och brännan kommer igen nästa år. )

men iallafall, vidare till lördagen.
förmiddagen påbörjades med plugg. inte vidare kul men absolut nödvändigt.
åkte och tränade med Jenny, ;) löpte en bit, inget märkvärdigt. körde benpress.
sen hem till min familj. vi åkte ut till ikano och åt lunch med Therese och Joona.
han är helt underbar. likaså Chili's mat.
åkte hem, tog en dusch, och åkte till Emeli där hon & Vickan befann sig =)
vi gjorde oss iordning tillsammans, och det rullade in trevligt  folk tills Emelis lägenhet fylldes.
sedan drog vi vidare till en  fest, som var trevlig till en början men som tyvärr urartade framåt småtimmarna.
taxi ner till stan -> kollade läget -> taxi hem från stan, (100meter 100kronor) nödvändigt.

men jag hade en väldigt trevlig kväll iallafall. TACK <3

Idag har jag umgåtts med mami hela dagen,
vi har vart iväg och fikat & shoppat :D
bara hon och jag. det är oslagbart.
idag var min dag :) hittade äntligen lite tröjor.
bra det. :)
nu ska jag sätta mig och plugga tills arbetet blir klart och sen ska jag besöka gymmet.

have a nice evening.


Kommentarer
Postat av: annica

jag vill vara med dig snart!

2008-11-30 @ 17:30:00
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0