helgen är över igen

om tjugio minuter börjar TVSÖNDAG

  • One tree hill
  • Gossip girl
  • Ensam mamma söker
  • Sanningens ögonblick

    :D  äntligen fick jag användning för mitt MVG i datakunskap ;) haha

helgen förövrigt har vart toppen.
jobbade i fredags, vilket var jäkligt kul. FAKTIKST
fick blandannat träffa Viking, vilket var ganska länge sen annars :P
haha. vi cyklade hem "tillsammans" så jag slapp ringa på mami .
raden var BÄST också :D :D
Väl hemma väntade Desse  & Rebecca med film :)
mysigt

igår träffade jag mycket klasskamrater!
först mötte jag carro och sprang en vända runt ån ;)
sen jenny och tränade på gymmet :)
sen majroos och såg film<3 först 21dresses och sen fjorton suger
sistnämnda får jag ALDRIG nog av! :D

idag har jag inte gjort något vettigt.
var med mamma i affärn .
övningskörde & åkte till mormor o morfar.
träffade Joona som lärt sig prata hyffsat bra!!
:D:D:D:D
svinkul :D så fick morfar träffa sitt favorit barnbarn ;)
haha. som han så vackert kallar mig.  hiii
och snart är det som sagt dags för tvsöndag.

Pussss .


Kommentarer
Postat av: Anonym

observera 27 klänningar!! :P

2008-11-23 @ 18:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0