ONSDAG

mindre än en månad kvar till jul. är det inte sjukt?

idag och igår känner jag mig lite bättre :)
fastän jag har gått och dragit på mig en förkylning.

galet stressad över allt i skolan för tillfället.
måste göra en massa arbeten men energin finns inte,
vart hittar man den?
tänkte gå och vila nu och se om jag kan sätta mig någon timma sen igen.
har ändå pluggat ganska flitigt idag, från 12-15.30 med bara idrotten,
men nu är den klar och jag kan stryka bort en sak från listan -äntligen.
när det blir för mycket skiter jag i alltihop istället,
ingen bra taktik.
matten oroar mig som satan. MÅSTE kämpa med den nu snart.
blää att tiden går så snabbt.

ajaa. ska som sagt vila bort förkylningen.

pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0