jasså.

mycket listor blir det idag
allt för att undvika att pluggaa.

avsluta meningen

1. Jag har insett att min senaste kyss var falsk
2. Jag lyssnar på mamma
3. Jag pratar aldeles för mycket utan att tänka efter
4. Jag tycker om att kamas
5. Min bästa vän heter Maja Svensson
6. Min första riktiga kyss var längesen
8. Jag avskyr när folk rapar rakt ut
9. Kärleken är det bästa & värsta som finns
12. Jag kommer alltid att vara besviken på min pappa.
13. Jag är hemligt förälskad i ingen
14. Sist jag grät måde jag inget bra
15. Min mobiltelefon är platt
16. När jag vaknar på morgonen vill jag somna om
17. Innan jag går och lägger mig säger jag godnatt till min syster
18. Just nu tänker jag på ingenting alls
19. Bebisar är urgulliga
20. Idag har jag varit i skolan
21. I kväll ska jag plugga
22. I morgon kommer jag vara i skolan hela dagen.
23. Jag vill verkligen göra något bra av mitt liv




GOOODBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0