jag är nöjd.

så gott det känns i själen för tillfället.
men ont i skuldran, hahah.

gick på världens dåligaste pass nu på eftermiddagen. (tycker jag)
sämst musik, sämst rörelser. och jag har sämst koordination.
jag står och skrattar åt mig själv, jag hoppas folk inte missuppfattar och tar illa upp.
i fortsättningen går jag på pass som jag vet jag tycker om  =)

imorgon blir det lite sovmorgon, niiice.
börjar dagen med matte, måste erkänna att jag är lite rädd.
jag borde ha pluggat på lovet..
men det är aldrig försent att lära av sina misstag ;)
jag pluggar på söndag.. ?

sov gott<3

jag älskar mitt meningslösa liv, hur är ditt liv?


Kommentarer
Postat av: Malin

ganska meningslöst här med, men hey. Det blir bättre!:)



och så tycker jag att vi kanske skulle ta tag i att ses. Inte bara säga så för det har vi typ gjort i flera år nu. Efter liksom ett flertal år av pure friendship! Skärpning på oss.;)



puss.

2008-11-05 @ 21:42:26
URL: http://basriff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0