hard workwork

håård dag igår.
var i skolan från 8-20,
helt galet..
som tack för hjälpen har jag världens huvudvärk idag.

iallafall så var det mycket folk som kom på skolans öppethus,
jag var där och skulle ta ven- och kappilärprover.
kapillär proverna var populärast -de som är vidrigast att göra.
ett som är säkert nu iallafall är att jag INTE tänker jobba inom vården på den nivån.
aldrig behöva hålla på med andra människors blod.
inte för att det var läskigt, men det kändes så himla smutsigt..

när jag kom hem så kom jag på att jag har sovmorgon idag!!
till 10.40, heeelt okej !!
var galet skönt att få sova ut.. och min första tanke när jag vaknade var FREDAG
SÅ GALET HÄRLIGT ! HELG!!!

dags för mig att hoppa in i duschen och sen gå till skolan!
ha en bra dag ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0