människor som tror har en chans

har flyttat bloggen till publishme.se, altså ingenting som läsaren märker av. men hur ska jag kunna komma ihåg det?!? kanske byter till blogspot.. om jag orkar.
 
Sista dagen på praktiken igår. var blandade känslor.. höll på att skämmas ihjäl när en brukare höll tal för mig på grillfesten!! förövrigt var festen mycket trevlig :) jag sjöng lite, hahahah, men det var det nog ingen annan som tyckte om :P

skola imrgon, har fan ångest. bästa att träffa majaminmaja igen!!!!
gjorde klart döden uppgiften idag, fulländade den med en berättelse om farmor.
ögonen fylls med tårar bara jag tänker på dig. jag ångrar mig så mycket.

Vart både en bra och en dålig dagidag, beror på ur vilket perspektiv man ser det.
Bra var iallafall att vi va hos mormor och myste, och att robban har fyllt år. ingen har blivit irriterad på varann (än). olite sådära. det dåliga är att jag ätit mer tårta&kakor än vad jag ätit mat!!

om du står med ena foten igår, och med den andra imorgon. Då pissar du på idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0