tjalalalala

någon är glad,
någon är jag :)

idag har gått så jefflarns snabbt. vaknade vid sju och kurrade då upp mig i soffan med min 1800-tals roman. låter kanske som jag tyckte det var mysigt, men det var det inte för fem öre :P jag svettades, boken sög och jag fick ont i ryggen.. Men det är iallafall GJORT. och det är huvudsaken.. imorgon skaaaaaaaaaa jag, miriam, räkna matte. inga fler undanflykter nu. efter min romanläsning och lite frukost tog jag tag i att städa rummet. det var nog det bästa jag gjort på mycket länge.. det gick knappt komma in i rummet för hela golvet var pyntat med kläder & läxböcker. skrivbordet var förjävligt, likaså sängen. och damm ska vi inte prata om, ousch vad äckligt. men nu är det  rent & "fint"!

nu ska jag dra ivääg. :)

Kommentarer
Postat av: carro borg

Uppdatera Mirrre , kul att läsa. Duktig med att städa rummet du :) Vi får se snart babey

2008-05-15 @ 17:47:39
URL: http://carolineborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0