publishme


loggade enbart in här idag för att meddela att jag räknat matte!!! :D
faaaaaaan vad bra jag är! känner för en riktig springtur, men så börjar gossipgirl om en liten stund, som följs av despi, och det är min egentid på hela veckan, så sluttimmarna på denna dag ska ägnas framför tvn! kanske en promenix när despi är slut, om det orkas.
har sovis imorrn så det blir att ge mig ut då istället! hoppas på riktigt fint väder!
Seeen blire dirr hem och plugga gäärnet. känner mig mer taggad nu än igår. om jag inte ens ger det chansen är chansen att jag misslyckas ännu större än vad den är om jag iallafall försöker så gott jag kan.
till på köpet har vi utvecklingsstörd prov snart, har precis vart ute med dem i fem veckor, trots det kan jag helt ärligt säga att även det provet kommer gå rakt åt helvete. men det gör ingenting, för nu är jag glaaad. :D SKÖNT att ha räknat lite, känner mig inte totalt bakom flötet iallafaaaall :):):)

var med linjuuueee på intuduktion av sommarjobbet, helt okej dag, väldigt okej sällskap!!! :D


Kommentarer
Postat av: Linnéaärbästingenprotest

Väldigt trevligt sällskap säger jag med! Heja 6 juni!! ;D Förövrigt jag ska NOG på RixFm ist så vi kanske ses :).

2008-05-28 @ 15:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0