fredag förmiddag

jobb om trekvart, känner mig verkligen inte pepp på det. är fortfarande så förkyld, det gör mig trött & vissen. på bättreingsvägen är det iallafall, om bara huvudvärken ville släppa skulle allt kännas mycket bättre! var sak tar sin tid.

valborg var förövrigt mycket trevligt tillsammans med Philip, Jenny, Jacob, Per, Jon och Adam i ekängen :) grillade & chillade.  drog in mot berga sen, det var mindre lyckat. men kvällen i sin helhet var väldigt omtyckt av mig :)

imorgon eller ikväll ska jag dra mig iväg till gymmet också.. första gången på väldigt många veckor. blandade känslor inför det :P spriiinga vill jag göra med, en vecka sen sist idag.. det är jag innerligt sugen på!

well, it's time to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0