det är över nu

Dagen började bra :) var ute på springtur med stoppades av både Philip & Carro,
så blev en rätt lam springtur.. men jogging som jogging ;)
Gick till skolan och såg Hemsöborna på engelskan och svenskan, eller jag och maja småpratade och övade på lite ryggmassage, mycket skönt :) på eftermiddagen var det människan socialt och kulturellt som stog på schemat! och jag får skriva om healing, så ett av alla problem löste sig! fick även reda på att det är om en vecka vi har utvecklingsstörda provet!! paanik. men matten först. andas in & ut. efter msk blev det matte med emelie i två timmar, jävligt skönt att plugga med någon på samma nivå. var väldigt givande!! Nu på eftermiddagen har jag slipat på inlämningsuppgiften och så har jag och rowbert hyrt film! :)

imorrn blir det sovis & lite extra ledigt, går bara em, måste pluggapluggapluggaaaaa!

ska ut och gå, svettas sönder, om jag orkar..

puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0