cry for a while

empty room

sitter hos mormor & morfar. mysig söndagsstämning måste jag säga.
Joona kom hit tidigt imorse men jag lyckades somna om till nio iallafall, 
när jag vaknade tog jag mig upp till nylagad frukost som följdes av disneydags tillsammans med Joona, tills han somnade som en stock i min famn. Nu har även camilla kommit och det är fullt hus så att säga.
Gårdagen spenderades framför matteboken och min 1800tals roman, kändes som en skapligt kul lördag tills jag fick sms av majros som förgyllde kvällen med snack, promenad och godis. det faller aldrig fel. Idag ska jag göra allt som står i min makt för att förstå matten igen, känns inte kul att ha tappat allt. Förövrigt stannar jag här till onsdag åtminstone, batteriet på mobilen är urladdat men jag har min gamla telefon med mig (gamla nummret).

det är pest och pina just nu, och det känns bara hårt & jobbigt.
jag ska ladda batterierna nu och kommer snart ifatt.
glad att jag har er. det löser sig, det gör det alltid.

without you i wouldn't survive

Kommentarer
Postat av: carro borg

måste ses snart mirrri :)

2008-05-18 @ 12:46:53
URL: http://carolineborg.blogg.se
Postat av: annica

jag har inte ditt gamla nummer. OCH jag är sugen på att ta en fika, typ nästa vecka. har du tid? puss

2008-05-19 @ 22:29:39
URL: http://dwanci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0