When you try your best but you don't succeed

When you get what you want but not what you need

hatar att vakna såhär tidigt.
inte för den delen att det är speciellt jobbigt i sig,
utan för den delen att ingen är vaken, vilket blir väldigt långtråkigt..
förut när jag vaknade, så gick jag in i min byrålåda :(
så nu har jag feetaste blåmärket, aouch.
tänkte snart fördriva tiden med en promenad. :)

igår var vi hos Andreas & Sara, de hade fått en så vacker liten flicka.
åh, helt förtrollande söt. Meja, fick hon heta :D bebisar är alltbra gulliga.
hoppas de kommer hit snart:)

idaaag, vettitusan vad som ska hitas på.
tänkte kika om gymmet är öppet, så drar jag mig dit..
annars har jag iingen aning :|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0