tjohue

ASKUL dag på jobbet idag :)
gick hela dagen helt själv, :)
förutom hos dem där man var tvungen att vara två :)
börjar komma in lite i rutinen, är jätte sugen på att jobba mer!
TRIIIVS !

ikväll blire lugnt, är trött som ett as. imorrn ska jag plugga..
träffade mattemicke idag, kanske ska se det som ett tecken?
ajaa, nu ska jag ställa mig i duschen. eller kanske ta ett bad?
skulle va betydligt mer lockande o bada om badkaret var här uppe!
och om det innehöll bubblor :)

igår handlade jag litegranna :D länge sen!!
gick en sväng på stan innan det var dags för lite jobb :)
köpte två linnen + ansiktsmask & mascara :) alltid behövligt.

image10  over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0