ousch

stressigt har det vart senaste tiden. men nu känns det lite bättre iallafall!!
ska ha prov snart, får se hur det går.. :/ aja, skitisamma.

förra veckan gick väldigt snabbt, måndagen köpte jag ny telefon- nytt nummer!
helgen var mycket trevlig :) först var jag halv-barnis åt joona. mysigt
sen var philip här, också väldigt mysigt! söndagen skulle jag jobbat men ägnade istället hela dagen åt plugg. har skitmycket i skolan denhär veckan, ändå känns det väldgt lugnt. skiiiterit.
jag o majsan såg på melodifestivalen också, det var kul ;)
skööönt för henne att ha begett sig bortåt nu när det är äckelsnöväder i sverige!
fyyyy vad jag är avunddsjuk!! saknar dig redan förresten. måste komma ihåg allt som händer
den här vackan så jag kan dela med mig av eländet när du kommer hem ;)

FREDAG bär det av till Örebro!!!! :D:D:D
jääklarns vad nicceee. :)
lördak kanske jag ska åka upp till mormor, förhoppningsvis typ :)

i miss you, that's all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0