när idag blir igår

veckan har gått fruktansvärt fort!
har räknat lite matte, tränade igår, träffat phille<3 ,
vart på ikanohuset, köpt nya springskor, pratat med maja :D
träffat Carro, jobbat, joggat, meed mera. vettifan vart tiden gått egentligen,
men gått har den ivilketfall gjort!

imorse var jag ute och sprang, gick jätte fort!! haha
mellan maxt pch tallboda träffade jag phille, men han fick knappt ett hej!
otrevligt av mig, men det gick ju så himla bra idag! haha :D
han skulle iallafall till gymmet, dit tänkte jag med bege mig lite senare :)
jag sprang på 51 minuer :D:D:D:D:D eller 50min och 58sek för att vara exakt :D
haha, idag blev jag faktikst nöjd!!
har förbättrat tiden med tio minuter ju, från första gången till idag :)

aja, jobb ikväll :D ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0