men jag kan inte andas

det finns ingen ren luft.
igår var en mycket seg dag. va väldigt trött hela eftermiddagen. På morgonen däremot va jag och lillebror på gymmet. Det var faktikst jätte kul!! :) vi kanske ska träna senare om han inte har för mycket träningsvärk.. :) sen var jag med phille, vi åkte förbi stan och sen till ikea & ikano :) Träffade vickan i stan ;) Sen på kvällen gjorde jag inte ett dugg, var så fööörbannat trött. satt hemma med mami och mats, kollade på film. :) ja, antar att det behövs ibland också! vill ta mig till ikano idag med, bara surt att jag ite vet huuur. orkar inte buss & inte cykla, fårse om mamma har lust att skjutsa. skulle behöva en rullgardin nämligen, och ett par skor & ett par t-shirts. OHH. vill vill vill. hela morgonen har jag iallafall pluggat, inte vidare kul, men destomer välbehövligt. måste göra engelskan också, men den väntar jag med tills imorgon tror jag.. Matten gick iallafall bättre än jag trott, :) det var mycket länge sen jag fakikst pluggade, känns lite ovant så att säga. Idag är jag iallafall jätte pigg o glad, så skulle va kul att göra något ivarjefall. I veckan hoppas jag på något skoj. helgen blir iallafall underbar, eller lördaken. loonely.
undrar som flundrar när vi ska åka och hälsa på andeas o sara. fan vad myspys, faster till en liten tös. it couldn't be better than this.

det kanske blir bättre om jag bara ger det tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0