maybe we don't ?

ny skolvecka, känns rätt segt faktikst. men vafan, bara fyra dagar kvar tills det är helg igen!
idag har vart en rätt lugn dag i skolan, gjorde inget vettigt direkt. hade lite matte,
det var rätt skoj faktikst. haha, satt och pratade problem med sunesson. haha, då går åtminstone första timmen rätt fort. ajaa, efter skolan skulle jag prova nya träningsbyxor, eftersom mina gick sönder i stjärten på gymmet igår,
pisamt lääääge. iallafall så hittade jag två par som var ok, därför följde inget par med hem.. haha, jag och min beslutsångest.

tror jag ska ge mig ut och springa nu. blir så trött av att sitta inne.. tur att man inte är kriminell.

TAKE CARE !

Kommentarer
Postat av: annica

"blir så trött av att sitta inne.. tur att man inte är kriminell."

haha bra skrivet miriam! :D

2008-03-09 @ 23:28:25
URL: http://dwanci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0