helllooo

vädret bedrog mig idag, tog bara på mig min fleece och gav mig ut på morgonproenix,
riktigt jääkla kallt!!!
åt gröt och kötbullar till frukost, låter sådär? men det var himla gott!!
Sen åkte jag till gymmet & tränade en stund. börjat få ont i knät igen.
har haft det ett tag nu. blir så trött på att det aldrig kan få vara riktigt bra.
aja, får se om jag orkar göra något åt det om det inte blir bättre, men det blir det! :)
gick hem från gymmet som nedvarvning. var rätt skönt att burra in sig i vinterjackan..

ikväll. vettitusan vad kag ska göra. syster ville att jag skulle dit, men jag är lite skeptisk.
får se. om jag inte kommer på något bättre så blir det kaaanske så.

nu ska jag ivajefall fixa mammas hår ;) hon blir så snygg dååå :)

good bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0