först kom ingenting, sen kom ingenting

dem ljög och bedrog oss med sanningen

just nu känns allting bara okej. varken bra eller dåligt.
förut va jag lite off men efter att jag pratat en stund med mamma känns det bättre:)
dagen har med vart okej, provet blev inställt pga att en klasskamrat kopierat det.
plötsligt blev halva klassen väldigt upprörda över detta och drog kommenterer
typ " oh, jag som hade pluggat"
hahahaha, VEM hade pluggat. undrar jag då. det hade INGEN gjort. larvigt.
varjefall hade jag inget PA, och så blev engelskan mer eller mindre inställd.
på eftermiddagen fick vi bestämma vart vi ville ha praktik,
ber som tusan för att jag ska få den platsen jag valde!!!
sen hade vi annkristin en halvtimma,  jaoup, rätt så värdelös dag faktikst.

ett bra som hände va ju när jag på PAt gick till tannefors s-hus :)
fick provanställning tre dagar i nästa vecka, gudalikt. hoppas det blir bra!!
gick en sväng på stan efter skolan, det var då jag blev kännslig.
shitthesame, som sagt käns det bättre nu.

MAjabaja smsade mig idag, jäklarns vad jag saknar henne.
har vart en rätt värdelös vecka om man ser det ur det perspektivet faktiskt.
jävlar vad tråkiga människor det finns.

igår var iallafall sista dagen på telefonförsäljningen,
sjukt skönt!! sålde två stycken då :) känns lite mervärt iaf :)

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV

Jag ska göra nånting
Jag ska slå er med häpnad
Gå över en gräns
Jag ska bryta mig ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0