allting började så

mera snö :O jag som trode det skulle bli fint efter igår.. :|

gick upp klockan halv åtte och har räknat matte sen dess, tre timmar! inte illa!
nu har jag ont i huvudet och tänkte lägga ner det för en stund..
eller så var det så att jag fastnade och inte kom vidare :p
hade nämligen bestämt att jag skulle räkna ett visst antal sidor..
men jag får lura lite mer på det senare. :) Klarade en "assvår" C uppgift. :D

ska antagligen träna i eftermiddag. annars har jag ingenting planerat.
är lite sugen på Max ;) eller ganska mycket sugen..   :D
vill kolla kläder, men man blir ju inte så pepp på vår/sommar kläder en dag som denna.

och allting kommer sluta så.

Kommentarer
Postat av: annica

ska vi ses snart?:D

2008-03-25 @ 08:52:01
URL: http://dwanci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0