i don't know

SÖNDAG och jag lämnar en heeelt underbar vecka bakom mig!
har laddats med ny energi inför sista skolveckan som förvisso redan är väldigt lugn!
i måndags hade jag matteprov som GICK ! så jävla underbart att känna YES och lämna det bakom sig !
på tisdagen fick vi öva hjärt&lugn räddning, som fortfarande har satt spår i min handled, gör så fruktansvärt ont i vissa rörelser, men det reder sig :) i onsdags tog jag lednigt och i torsdags hade jag sista provet för den här terminen, gick väl inget vidare för att vara ärlig. Torsdagskvällen spenderades i lambohov med alla jätte trevliga och söta tjejer :) på kvällen kom det förbi lite annat folk men det var typ då det var dags för mig att röra mig hemåt! sjukt trevlig kväll iallafall!
I fredags var jag, maja, vickan och emeli i berg och SOLADE och badade! jag tog första dopppet på två år, kändes kallt men rätt skönt ;) kvällen spenderades med philip<3 
Igår var vi i stockholm, Philip och jag :) det var mysigt :D Hittade inte så mycket, bara ett par shorts och lte smink :) men det var härligt att bara komma iväg från linköping lite!  
idag är en nya dag. och jag har ingen aning om vart jag ska göra av den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0