linköping 08, Juni, med mulet väder

SOMMARLOV!
Hade ledigt förra veckan för att ta igen mig till den här. Det har gått förvånansvärt bra och jag har haft super kul på jobbet! Tycker verkligen om flera av mina arbetskamrater  ; ) Dock har jag stött på ett och annat problem, men allting går ju att fixa, tack o lov.  Idag jobbade jag 6-11, väldigt skönt pass! Väl hemma ringde jag doktorn, eftersom min handled inte går år rätt håll alls :S börjar bli lite sur på det. Men på måndag eftermiddag fick jag iallafall en tid! Hoppas inte det blir som annars, att man ska ge det ett par veckor till för att få det att ge med sig.

Ivilketfaaaall, idag fick jag min klänning!  den var fin, tycker jag. skulle inte gjort något med en b-kupa, men det reder sig ;) får ta lite papper. haha. nejvars, den var tjusig. Köpte 2 par skor igår från vagabond, skitsnygga ! och så köpte jag ett par skor i söndags när jag och mamma var i nkpg. ;) de var med FINA !

trena ikvell. ska bli litte kull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0