jag kanske rentav behöver dig

Tisdag och min sista dag i skolan för den här terminen. Jag kan inte beskriva hur glad jag är, nästa gång jag är tillbaka är jag en årskurs äldre! Känns bra!  :)

vilket väder, ouhuhu. Gör ingenting så länge det håller sig till mina jobbveckor! När jag är ledig vill jag gärna ha mindre blåst & mer sol! OM majros bara kan få ledigt i sommar har jag justnu funnit ett oslagbart resmål, i think! Skulle vara så underbart!! Jag är så jäkla sugen på en Larskonsert så det kliar i fötterna, det ska verkligen bli av i sommar! skitsamma vart, bara det blir av!  han är oslagbar i alla väder, alla dagar, alla humör. det är inte alla människor som klarar av det vill jag lova.

Jag och mamma var på ikanohuset idag, jag köpte rullgardiner som jag vart på jakt efter hur länge som helst! När vi väl kommer hem inser vi att BÅDA var i fel stolek, oerhört kul! men myspys att ägna lite tid med mor. i need you more than ever.

Ikväll är det tvkväll för hela slanten!
Och morgondagen spenderas med maja. Torsdag fredag spenderas med pensionärerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0