i'm the happiest girl ever

helgen har vart helt otrolgt bra!
började med att jag träffade pappa för att skriva på papper, sagt och gjort, nu är det klart!!! och vi kan utan problem ååååka! På kvällen träffade jag världensunderbaraste Philip :) vi åt god mat och myste :)

igår började jag dagen med en låååång springtur, 15km för att vara exakt. är stolt och förvånad, eftersom det var över en månad sen jag sprang. men det gick väldigt bra och jag klarade det utan några hinder! idag däremot har jag träningsvärk, vilket jag aldrig fått av löpning tidigare, så jag antar att den där springturen var på sin plats..  :)
senare träffade jag Philip <33333

idag borde jag städa & börja med romanen. men att se på film och träna lockar mer! får se vilken röst jag lyssnar till, det är ju trots allt den sista lediga helg jag har på en månd famöver. jag tror att jag precis fattade mitt beslut. :)

gooooodbye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0