tjalalalaa

min helg har vart skön! SKÖN, skön, skön.  -bäästa det här året ; )

ifredagskväll var jag med älsk, vi såg sunesjul, eller phille såg, jag sov. -as usual

i lördags, var jag och jj ute på morgonpromenad i stormen, läskigt vare.
men det gick bra ivarjefall. senare åkte jag med mamma till maxi, haha :)
sen åkte jag och majsan till gymmet, sen kom phille förbi och sa hej, sen plugga jag, sen sov jag!
haha, jaa, höll mig ju vaken till kvart över nio eller något sånt iallefall .

igåår vad jag hurtig. eller iallafall på morgonen,
-då var jag ute och sprang en mil. gick betydligt mycket bättre än väntat, så det var kul!!
seen efter frukosten satte jag mig och pluggade !! :O:O:O
glömde att göra matteläxan såmicke var inte särskilt förtjust i mig ;)
men jag räknade iallafall tjugosidor, och det är inte illa..
sen gjorde jag yttepytte lite engelska.
Och SEN städade jag mitt rum. :):):)
sen fick vi gäster, så åt vi annanaspaj. :D

idag har jag vart i skolan, segt som fan, hade en två och en halv timmas rast, så då gick jag hem oich åt mat
betydligt mycket mer aptitligt än det som serverades i skolan.
till efterätt blev det paj ;) och det får jag verkligen inte i skolan!
sen åkte jag tillbaka till matten :)
sen gick jag på stan en sväng, köpte nagellack och en ansiktsgrej.
sen åkte jag hem, sitter här, funderar på om jag ska ge mig ut o springa i rusket, eller om jag ska plugga.
då lockar löparskorna lite.. faktikskt
Joona var här idag också, sötare baby får man leta efter.
 nu kan han "hight five" haha, så HIMLA gullig. jag hoppas bara han blir frisk snart.

IMORRN blire att ta ut stygnen :D:D
WOHUEEE
och sovmorgon, YES. SKÖNT

på lördak är jag ensam hemma, undra vad jag ska hitta på för hyss då :^)


Kommentarer
Postat av: annica

det ryktas om att det är fest hos digp å lördag?
nej då, bara skoja. men vad sägs om att ses snart?

2008-01-22 @ 14:55:39
URL: http://dwanci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0