svettigt

sista helgen innan skolan, känns lite trist.
men det var oundvikligt för denna dag att komma.
hade iofs kunnat vänta någon vecka till.
känner att jag inte gjort tillräckligt med skolarbete,
men vatusan, man har lov för att INTE engagera sig så mycket i skolan.
MEN jag är liite förbannad,
när jag skulle maila en lärare och jag fick svaret "åter 7/1"
dåå, började jag koka.
jag pluggar under lovet,
då är det väl himla illa att man inte ens kan svara på en simpel fråga.
men vem är jag att bestäma sånt.

i vilket fall, så har jag pluggat hela morgonen.
bestämde mig imorse för att ta en promenad,
men sen när jag såg all snö, ångrade jag mig lika snabbt igen.
-där har vi min diciplin
har iallafall fått en hel del gjort, så jag antar att det är lika braa.

igår blev jag ledsen, men för en gångs skull fick jag inte utbrott.
utan jag gick ut, andades och gick tillbaka när jag kände mig redo
haha, starkt jobbat.

nuuu ska man börja träna på sommarformen då ^^ haha,
gäller att börja i tid. Men med två idrottslektioner i veckan,
snart Kanske 6 timmar, om jag fattat rätt. PLUS gymmet,
så skare nog gå bra. haha, vet inte riktigt vad jag tränar till..
men det är ju kul iallafall :D

i år, skulle jag hemskt gärna vilja springa några lopp..
då skulle inte springningen kännas lika meningslös.
mamma tycker iallafall det är okej,
så det gäller väl bara att titta upp vilka jag får
och är kapabel till att delta i :):):)
just nu är ju konditionen INTE på topp,
but it will be, SNART

byyyye

Kommentarer
Postat av: annica

hey, du kan ju springa maraton o sånt :) blodomloppet i linköping ligger väl i maj kan jag tänka mig :)

2008-01-06 @ 15:16:59
URL: http://dwanci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0