snyggve


Helgen har vart underbar,
fredagen ägnade jag med älskling, pratade en massa och myste.
lördagen vet i tusan vad jag gjorde.. på kvällen hyrde jag & jj film,
och såg på dem med andreas&phille :) jag somnade på sista filmen,
men såg den i söndags förmiddag, och den var suverän. :D
på söndagsmorgonen var jag & philip uteogick. det var skönt! :D
senare på kvällen va vi och träna, det gick bra, så idag har jag träningsvärk som bara den.

idag har jag vart i skolan & haft prov. :)
det gick bra, kändes det som iallafall.

hahahahahahaahahahahaha, hade MatteC sista lektionerna,
skulle inte skratta om det inte vore för philip (SUNE)
vi pratade om att vi drägglade nä vi sover, -fråga mig inte varför..
men så iallafall, sa jag något i stil med
"aah, men jag drägglar så mycket så jag vaknar tillomed"
phillows kommentar knäääckte. :D
"aaa, men jag drägglar så mycket så jag vaknar av att jag får kallsup"

HAHAHA, lääät kuwligaste kommentaren på lääänge.
fick träffa majsan också, det är ju aldrig fel.
btw -våra mattanter är söta, de gömmer det goda brödet underst. hahaha.


UTAN DIG I LIVET SÅ SKULLE JAG FALLA
5/2-06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0