sikken dag.

ja, de senaste två dagaran har det hänt lite, om man säger så..
igåår vaknade jag upp med värsta träningsvärken,
övervägde TILLOMED att inte vara med på idrotten,
men dum som jag var så va jag med.. något som jag fick ångra rätt snabbt.
skulle hoppa höjdhopp, och när jag tar avstamp med foten
för att hoppa över de 85centimetrarna så känns detsom om något brister i benet.
och ajsomfan vad ont det gjorde! aldrig mer ska jag träna utan att stretcha.
hade sjuukt ont hela kvällen, men idag känns det iallafall  bättre. :)
det känns fortfarande, men bättre iallafall!! :D

idag ivarjefall, så kom vi till matsalen, stog i värsta kön,
och när jag kommer fram så märker jag att jag glömt min matkupong.
mattanten väägrar att ge mig mat och som alla vet så är jag på dååligt humör när jag är hugrig
så vi började bråka och tillsist fick jag en kastrull i ansiktet.
sex stygn på hakan & en polisanmäld mattant. nice

KÄNSLIGA TITTARE VARNAS
här kommer en bild. hahahahahahahahahahah
image9

Kommentarer
Postat av: majaa

fy faan hon är helt galen asså den där mattanten..

2008-01-16 @ 19:17:27
Postat av: annica

damn, det går vilt till :o. stackars miriam.

2008-01-16 @ 20:48:51
URL: http://dwanci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0