i lied

det jag sa igår var inte sant. förlåt mig.
haha, i ärlighetensnamn,
gjorde jag en "skönhetsoperation"
som min doktor så vacker uttryckte det.
nu är pricken iallafall borta.
ALDRIG MER VI
ALDRIG MER ska jag behöva störa mig på dig.
yeeeah. hahaha. wounderful
bara det inte blir något fult ärr. men nu ser det faktikst ritkigt fint ut
typ som jag rakat mig och nitat ihop där jag skar mig.
meen, det blir bra ska vi se..

IDAG gjorde jag bort mig så sjuukt mycket.
inte så jag skämdes eller så.
men jag bestämde mig för att springa till bussen,
något jag inte borde gjort eftersom mitt ben fick ont då igen.
tusan och dubbeltusan. känndes som det brast en andra gång.
men vad skulle jag göra? kunde ju inte sätta mig på stan o tjuta dirket.
haltade omkring en stund, och sen kom nästa buss.
och nu sitter jag hör och ojar mig igen.

TAKE CARE

Kommentarer
Postat av: annica

haha jag trodde verkligen du hade blivit slagen :p

2008-01-19 @ 16:21:05
URL: http://dwanci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0