i don't know anymore.

ahh. nyår,
va svin kul :D gee mig tillbaka den kvällen.
en alldeles lagom perfekt kväll med de underbaraste. såå jäävla kul :D
haha, hade ont i ryggen igår, efter allt dansande, antar jag ..
maja hade nog också ont i ryggen, hon var inte så stabil nämligen :P hahaha
det gick iaf inte räkna på en hand hur många gånger hon trillade, tror jag :)
men kul var det iallafall :D hoppas på fler trevliga kvällar med er :D <3
hoppas vickan kan logga in snart o skicka bilderna, hahahahaha. DET SKA BLI KUUUL.

igår låg jag bara hemma, var rädd att brurs maginfluensa hade smittat mig,
men det hade den inte, för idag mår jag priima.
bara så jääävla nere. men det ordnar sig, i guess.
vii måste prataaaaaa. fanmig.
idag har jag vart o tränat, gick sisodär, känns ju som en fin start på året iallafall :)
är ju förkyld oså, så kände för att ta det lite lugnt..

hoppas majabajaaas hår blir bra. :D

vaad ska jag göra nu? :^)
 

Kommentarer
Postat av: annica

ska vi ses någon dag?

2008-01-02 @ 21:14:24
URL: http://dwanci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0