good night

wohuuue, ÄNTLIGEN har skolan börjat igen!!
om ändå en gnutta av den kännslan kunde finnas inom mig.
näevars, så hemskt är det inte nu, det kommer bli värre..
känns skönt på något sätt, fast att jag har prov i nästa vecka,
som jag inte ens börjat tjuvkika på ännu.
hur ska det gå ? aja, hade tänk börja imorgon.. :)
de gåår nooog bra.
jobbigast var iallafall att gå upp imorse,
 var lika rolig som en plattfisk i skolan.

iggåååår, började jag äntligen göra om mitt rum så smått.
hoppas hoppas hoppas det blir av helt&hållet för en gångs skull.
blev faktikst mycket bättre än innan, tycker jag personligen.
får känslan av att det är större :) ah, blev faktikst vädligt glad när mor min kom hem :)
vilken suprize ;) jag älskar henne så himelsktmycket,
får en tår i ögat när jag tänker på hur mycket du ställt upp senaste, <3
sen i vilket fall var jag och annica ute & gick, var mycket trevligt faktiskt :)
pratade på som aldrig förr. haha, jaavars, jag kan bli lite för mycket tror jag.
jag jag jag jag jag, men jag hoppas du säger ifrån isåf. :)
TREVLIGT i vilketfall

imorrn ska jag & prutten o träna, ska springa på löpis. :)
så jag fick låna mig älsklingsphilips ipod :) mycket snällt.
i love you.
JAG ÄLSKAR DIG DIG DIG!

Kommentarer
Postat av: annica

det är lugnt vet du ;) bara prata på. jag pratade nog en hel del jag med. haha :D

2008-01-09 @ 17:49:15
URL: http://dwanci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0