det fungerar inte så

bara för att du pratade, så ska allting vara bra.
det fungerar inte så, Jag fungerar inte så.

sämsta två dagarna på mycket mycket länge.
har vart skit trött & sur. alla som drabbats förstår väl säkert,
men iallafall. alltid fel att ta ut sin ilska på andra.
har sån äcklig huvudvärk också, sen i helgen :/
hoppas den går över snart.

jag vet inte vad som är bra med mig.


jag orkar inte bry mig mera, det tar bara på min kraft & energi.
jag blir sur för saker jag annars skulle blivit ganska nöjd med.
jobbet tog knäcken, ger upp det nu, för ett tag iallafall.
pluggade idag, gick bättre än väntat. om bara det går bra nu, 
så slipper jag tänka på allt annat för en stund.
 
i söndags umgicks jag med min familj,
kan knappt stava ordet längre.
men i vilket fall så var det hur mysigt som helst.

SLUT MED DEPP - FRAM MED PEPP
längtar som ett as till vickans födelsedagskalas,
var länge sen det hände något riiitkgit kul :D
Ska bli undeeerbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0